نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

Title-less

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۸۹، ۱۱:۵۰ ق.ظ
هر کسی به وبلاگ پر طرفدار بنده می آید نظر خصوصی می گذارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من روزی ۱۰ نظر خصوصی دارم. حالا نظر خصوصی می گذارید بزارید اما عمومی هم بزارید

بازم ممنون از نقد منصفانه

 

  • نیم نگاه

نظرات  (۳)

سلام اتفاقا یه مطلب گذاشتم به دل خودم ننشست ولی نوشتم اتفاقا این دفعه ای مایه های سیاسی داره
تو عکس بالای وبلاگت ( چشمت) شبیه چشم جهان بین فراماسونری شده ! مواظب باشه من ماسونارو ترور میکنم.
ها ها راس میگه بالایی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی