نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

برکناری متکی

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۴۷ ب.ظ

برکناری متکی

اگر دیدید احمدی نژاد کاری کرد که با عقل جور در نمی آید، دنبال رد پایی از مشایی باشید!!!.

*پرده اول

 انتصاب مشایی به عنوان نماینده ویژه احمدی نژاد در امور خاور میانه. این در حالی است که چه از نظر دیپلماتیک و چه از نظر قانون اساسی،  وزارت خارجه مسول ارتباط و امور بین المللی هر کشوری است و این انتصاب به معنای موازی کاری و انجام کاری غیر معقول و خارج از عرف است. .

*پرده دوم 

رهبری در دیدار با هیئت دولت می فرمایند:  از موازی کاری در دولت بپرهیزید. و کیست که نداند نمونه ی بارز موازی کاری در دولت انتصاب مشایی است به عنوان نماینده ویژه امور خاور میانه..

* پرده سوم

احمدی نژاد بعد از دیدار رهبری، نمایندگان ویژه خود را به مشاور تقلیل داد..

* پرده چهارم

مشایی که طاقتش برای به دست گیری امور بین الملل تمام شد توانست احمدی نژاد را متعاقد کند که متکی را در حین ماموریت برکنار کند.  با این کار مشایی بتواند بدون هیچ مشکلی راه خود را ادامه دهد و متکی را که مانعی بر سر راهش بود از سر راه خود بردارد.

اما آنچه در اینجا لازم به توضیح است  اینست که احمدی نژاد می توانست خیلی محترمانه اقدام به  عزل متکی کند، اما این که در حین ماموریت و دور از شان دیپلماتیک این کار را انجام داد جای  دقت بیشتری دارد. براداشت بنده اینست که احمدی نژاد با این کار می خواست به نوعی نشان دهد که جای هیچ مخالف مشایی در دولت نیست و و یک اخطاری به بقیه وزرا دهد که در مقابل مشایی دست از پا خطا نکنند.

نکته دیگر این که یکی از آسیب هایی که وزارت امور خارجه را تهدید می کند هیئتی کار کردن در امور بین الملل و روابط دیپلماتیک است. احمدی نژاد دارای این نگرش غلط است که نمی توان از طریق

چارچوب تعریف شده کار را به جلو برد و بر همین اساس بود که در ابتدا مشایی و بقایی را به عنوان نماینده تعیین کرد.

  • نیم نگاه

نظرات  (۲۰)

باز محرم رسید، ماه عزای حسین
سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین
کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه
تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم
  • خورشید عالمتاب
  • خدا احمدی نژاد را به راه راست هدایت کند
    دختر پسری با سرعت120کیلومتر سوار بر موتور سیکلت



    دختر:آروم تر من میترسم

    پسر:نه داره خوش میگذره





    دختر:اصلا هم خوش نمیگذره تو رو خدا خواهش میکنم خیلی وحشتناکه

    پسر:پس بگو دوستم داری

    دختر :باشه باشه دوست دارم حالا خواهش میکنم آروم تر

    پسر:حالا محکم بغلم کن(دختر بغلش کرد)

    پسر:میتونی کلاه ایمنی منو برداری بذاری سرت؟اذیتم میکنه

    دختر:باشه فقط بخاطر تو

    و.....

    روزنامه های روز بعد: موتور سیکلتی با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت به ساختمانی اثابت کرد موتور سیکلت دو نفر سرنشین داشت اما تنها یکی نجات یافت حقیقت این بود که اول سر پایینی پسر که سوار موتور سیکلت بود متوجه شد ترمز بریده اما نخواست دختر بفهمه در عوض خواست یکبار دیگه از دختر بشنوه که دوستش داره(برای اخرین بار)
    چه عجب یه بار انتقاد کردین منم یه مطلب تازه تو وبم دارم خواستین بیاین بخونین
    چرا نظر منو حذف کردین اصلا دیگه وب شما نخواهم آمد
    ا نظرم خذف نشده چه جالب فکر میکردم حذفش کردین


    و تمام شب قصه ی من این بود چرا یلدا طولانی ترین شب سال است

    آن هنگام که همه غرق در شادی یلدا بودند من در عذاب اینکه

    چرا این شب ظلمانی به پایان نمیرسد

    آیا مردم شهر خبر ندارند که در خانه ی من جز سکوت تلخ و فراموشی

    چیز دیگری معنا ندارد

    در تمام شب مردم از کنار هم میگذشتند. یلد ا مبارک

    مردم شهر من یلدا منم با تنی خسته از گذر زمان و چشمی نمناک تر از آسمان

    یلدا منم . مرا به حال خود بگذارید برای کلاه گذاشتن سر خود کریسمس را تبریک بگوید

    بگذارید یلدا بی یلدا تنها بماند


    ................................................................

    چه غمگین شد نفهمیدم چی نوشتم یهو اومد خواستم اولین روز زمستان رو بهتون تبریک بگم ولی نمیدونم این یلدا چرا یهو پرید وسط بساط م
    دوباره سلام این آدرس وب کانون ادبیه بد نیست سری بش بزنید اگه در راستایجالب شدنش نظری هم داشتین بدین
    آدرس اشتباه دادم این آدرسشه
  • حالا بماند
  • معرفت در گرانی است به هر کس ندهندش


    پر طاووس گران است به کرکس ندهندش
  • خورشید عالمتاب
  • با پست " به یک سرایدار احتیاج داریم " به روزم
  • یوسف گردان
  • سلام
    واقعا برای بروبچ حزب اللهی متاسفم که رئیس جمهور مردمی و مکتبی و حزب اللهی مون از یه آقای ... خط می گیرد.
    اللهم اصلح فاسدا من الامور مسلمین
    اللهم اصلح فاسدا من رحیم مشائی
  • رحمت خدا
  • سلام. ما که بالاخره نفهمیدیم چی شد؟ آقای متکی میدونست یا نه!
    با داستانی بسیار زیبا با عنوان "صبر" به روزم و منتظر حضور گرم شما.
    التماس دعا...
    حسین نیستی؟!
    رفتی اون بالا بالا ها...
    نکنه تو انجمن صنفی دانشگاه وول می خوری؟! ای شیطون...
    مثلاً واسه خودت گنده شده! آره؟!
    سیییییییییییییییییییلابی...
    وبلاگ من ظاهرش قشنگه!
    تو که آخه ظاهرتم بی ریخته...
    داغون!
    ناراحت شدی؟
    بی خیال...
    دوست دارم
    یه مطلب دارم که در قسمت وروجک نوشتش درمورد تئاترتون نظر دادم چون حال نداشتم اینجا بنویسمش گفتم برین اونجا بخونینش البته اگه خواستین
  • مصطفی نمازیان
  • بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" اصولگرایان متوهم سوژه رسانه ها" بروزم. منتظر بازدید و نظردهی شما. حاجی انصافا یعنی تو این مطلب تحلیل نمودید؟ آخه چرا اینها رو به خورد بچه ارزشیها میدن؟ جدا نگاهتون به مسائل باید فراتر از اینها باشد. چرا به مسائل سطحی و طنز نگاه می کنید؟ به قول فلاسفه نه ماده بحث و نه صورت بحث درست نبودند. این جریانی که راه افتاده تا بسیج دانشجویی از درجه افسری به سرباز صفری تقلیل یابد رو مواظب باشید. جریانی که میخاد دانشجو فکر و تحلیل نکنه. میخاد بسیجی چشم و گوش بسته باشه. یادمون نرفته رهبری زمان هاشمی در مورد دانشجویان گفت: خدا لعنت کنه کسی رو که میخاد دانشجویان سیاسی نباشند. یا علی
  • باران تلخ
  • سلام ...
    وب سیاسی جالبی دارید...
    الهی ... !
    بگذار هرکجا تنفراست بذرعشق بکارم

    هرکجا آزادگی هست ببخشایم

    وهر کجا غم هست شادی نثار کنم

    الهی توفیقم ده که بیش ازطلب همدلی همدلی کنم

    بیش از آنکه دوستم بدارند دوست بدارم

    زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم

    و در بخشیدن است که بخشیده می شویم

    (دکتر علی شریعتی)
    برادر اینقدر تند نرو...
    .
    .
    مواظب باش به سرنوشت پالیزدار دچار نشی!
    الهم مشف کل مجنون.................
    سلام وبلاگ جالبی دارین
    لینک میشید
    میتونی لینکم کنیpichide69یا دلگویه های دل تنگ
    آیا میتونم از مطالبت استفاده کنم
    از بعضیاشون خوشم اومد
    ائیدکم ا... بتوفیقاته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی