نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

Title-less

شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۰۲ ب.ظ

ماجرای پارک آب و آتش دل هر مسلمانی را می رنجاند و در این بحثی نیست. در این که در کشوری که پرچمدار شیعه استد از این قبیل اتفاقات نباید رخ دهد هم بحثی نیست. این که باید با مسببین این گونه رفتارها هم برخورد شود هم بحثی نیست. اما آن چیزی که جای بحث دارد این است که آیا فقط آقای شهردار مقصر همچین افتضاحی است یا خیر؟!!!

زمانی که در آموزش و پرورش ما موضوع حجاب به خوبی تبیین نمی شود، زمانی که در آموزش عالی کشور ما حرفی از حجاب برتر نیست و گاها اساتید، دانشجویان را به الگوهای غربی سوق می دهند، زمانی که صدا و سیمای ما جذابیت کافی را برای جوانان کشور ما را ندارد، زمانی که حرف روح الله داداشی در رسانه ها می شود اما سخنی از طلبه جوانی که به خاطر نهی از منکر از جان خود می گذرد نیست آیا سزاست که آقای قالیباف را تنها مقصر این کار بدانیم؟

موضوع از این قرار بود که در فیس بوک عده ای جوان  با هم قرار می گذارند که در پارک آب و آتش با تفنگ های آبی به مصاف هم بروند و در آنجا اتفاقاتی می افتند که نباید. بعد گروهی از دلسوزان واقعی نظام که از رفتارهای تکنوکراتی جناب شهردار در موضع گیری های قبلی ایشان ناراضی بودند فرصت را مغتنم می شمارند و حمله ای همه جانبه به قالیباف را تدارک می بینند و با عنوان " دسته گل جدید جناب شهردار" آن را رسانه ای می کنند.

بنده اعتقاد دارم از این قصه باید استفاده می کردیم و نه تنها شهردار تکنوکراتمان را بلکه تمام مسولین بی توجه به موضوع حجاب را توبیخ می نمودیم. از صدا و سیما بگیر تا وزیر آموزش و پرورش و وزارت ارشاد، از دانشجویان تشکل ها تا روحانیون و  از پدر و مادر تا برادر و خواهر.

یادم هست زمانی که سید احمد خاتمی بحث برخورد با بی حجابی را در تریبون نماز جمعه اعلام داشت مقاله ای نوشتم تحت این عنوان که برخورد با بد حجابی را نباید تنها به نیروی انتظامی محدود نماییم بلکه قبل از برخورد نیاز به تبیین دارد. جوانان ما تحت آموزش های پنهان و غیر پنهان بی حجابی است و ما در بهترین تصور هیچ کاری نکردیم در حالی که واقعیت اینست که ما خلاف رویه تبیین حجاب و روابط محرم و نا محرم هم کار کردیم. همین رابطه ی داداش دکتر نیما با زن داداشش.

در آخر کلام به جای تهدید باید تبیین کرد. گشت ارشاد مشکل حجاب را حل نمی کند.

  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

جانم جانم بیا منم قالیبافیم..
دقیقا حرف شما درسته..
اونایی که ناموس مردم رو تا 4 صبح تو خیابون نگه می داشتن به بهانه میتینگ تبلیغات الان درد حجاب دارن..

عالی بود..
روح الله داداشی و طلبه رو هم خوب اومدی..
پاسخ:
من قالیبافی نیستم خوب بخون
وبلاگ " خروش ملت" منتظر بازدید شماست. " رسانه ای بنام ولایت فقیه" مطلب جدید این وبلاگه. مطب را با دقت و بدون تعصب بخوانید و نظر دهید. باید فضای منطقی و مستدل در نقد جریانات کشور فراهم شود. آینده از آن حزب اللهی ها است.
کلیپ جدید بیداری و خروش انقلابی مردم انگلیس

در وبلاگ گروه در انتهای افق

http://intheendofhorizon.blogfa.com


اگه صلاح دونستین وبلاگ گروه ما رو لینک کنین

یا علی (ع)
سلام..
به روزم با خاتمی به داد خودت برس..
سر بزنید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی