نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به برخورد دولت آمریکا به تظاهرات کنندگان وال استریتتجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به برخورد دولت آمریکا به تظاهرات کنندگان وال استریتتجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به برخورد دولت آمریکا به تظاهرات کنندگان وال استریتگزارش فارس از تجمع دانشجویان در مقابل سفارت سوئیس:
اعلام همبستگی دانشجویان ایرانی با مردم آمریکا برای برچیدن لابی‌های صهیونیستی

خبرگزاری فارس:سخنرانان تجمع امروز دانشجویان در مقابل سفارت سوئیس، ضمن اعلام همبستگی دانشجویان ایرانی با مردم آمریکا برای برچیدن لابی‌های صهیونیستی، مراتب اعتراض خود را نسبت به سرکوب اعتراض‌ها در نیویورک اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: اعلام همبستگی دانشجویان ایرانی با مردم آمریکا برای برچیدن لابی‌های صهیونیستی
 گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مرتضی موسوی‌نژاد دبیر انجمن اسلامی دانشگاه بیرجند، طی سخنانی در تجمع دانشجویان در مقابل سفارت سوئیس، کاپیتالیسم را مبدأ مشکلات جهان خواند و گفت: 60 سال است که کاپیتالیسم به محدودیت رسیده و سرشار از تناقض و استثنا است و مردم آمریکا مظلوم واقع شده‌اند.

وی افزود: مردم آمریکا به این دلیل تجمع کرده‌اند که آزادی آن‌ها به خاطر لذت بخشی اقلیت، محدود شده است.

در ادامه این تجمع محمد رضایتی دبیر سیاسی  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز طی سخنانی در این اجتماع دانشجویی گفت: سوال بزرگی برای ما دانشجویان ایجاد شده است و آن علل تجمع مردم آمریکا در وال استریت و عدم حضور در مقابل کاخ سفید است؛ جواب سوال این است که مردم آمریکا بیدار شده و به اصول دموکراسی معترض هستند.

رضایتی در ادامه دلیل برگزاری این‌گونه اعتراضات را برخورد گستاخانه دولت این کشور نه تنها در برابر کشورهای دیگر، بلکه در برابر مردم خودشان دانست.

وی به دستگیری 700 نفر ار مردم در جریان اعتراضات روزهای اخیر در آمریکا اشاره کرد و گفت: این موضوع مغایر با اصولی است که آن‌ها همواره مدعی آن هستند؛ سردمداران آمریکا امروز اصولی که خود مدعی آن بودند را زیر پا گذاشته‌اند.

برپایه این گزارش، شیرکوند عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز به عنوان سومین سخنران این تجمع، گفت: نظریه‌های امپریالیسم یکی پس از دیگری فرو می‌پاشد. 

وی در ادامه مردم آمریکا را به اسلام فراخواند و افزود: همان گونه که مردم ایران توانستند در برابر نظام طاغوت پیروز شوند مردم آمریکا نیز می‌توانند برابر رژیم آمریکا به پیروزی برسند. 

علی جمشیدی دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به عنوان سخنران بعدی، به وجود لابی‌های صهیونیستی در رأس نظام سلطه جهانی اشاره کرد و افزود: سال‌ها مردم جهان درگیر سلطه ظلم و استکبار جهانی هستند که در رأس آن لابی‌های صهیونیستی قرار دارند، آن‌ها با مدیریت کشورهای مستکبر و مستبد هر روزه سلطه خود را افزایش می‌دهند. 

وی ادامه داد: با ظهور انقلاب اسلامی ایران، لیبرالیسم و همه حکومت‌های لاییک فهمیدند که یک رقیب بسیار جدی دارند.
 
دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همچنین ایجاد فشار از جانب رژیم آمریکا به سرکردگی لابی‌های رژیم صهیونیستی به مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: ما امروز اینجا آمده‌ایم که اعلام کنیم بعد از 30 سال اساسی‌ترین شعار مردم ایران مرگ بر آمریکا است.

  • نیم نگاه

نظرات  (۱۰)

بابا عکس..
بابا خبر گزاری فارس..
حضور در صحنه ات منو کشته !!!
خوبه دانشجو های ایران زمین با این دقت نسبت به امور جهان آگاه و حساسند
سلام
باید تقوا پیشه کنیم تا در فعالیت های تشکیلاتی موفق باشیم
ای تو روحت حسین شفاهی
  • حسن رضایی
  • سلام-با مطلب(هاشمی و وظیفه ی شرعی و تاریخی ما در برابر او) به روزم























    music, utorrent
    متن رو که نخوندیم اما عکسها رو دیدیم جالبه فقط از عکسهایی که خودتون حضور فعال دارید در این مطلب استفاده شده .حالا این چی هست اون پلیسا چی بودن
    در هر صورت خوب بود
    خیلی خوش عکسی همچین زومم کردی رو فیست که یکی ندونه انگار براد پیتی!
    اینم نظر
    ریاکار.دیگه از خودت عکس نداشتی بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام، اقتصاد ما که کارش تمام شده. دلار ۲۵۰۰ تومن باعث شده همه چیز سرسام آور بالا برود. یکی‌ نیست بگه‌ای بی‌ انصافها خودتان و خانواده‌تان همه چیز دارید ما معلمین غذای درست نداریم سر سفرهمون بگذریم. برداره کارگرم دیشب آمد پیش من گریه میکرد. مرگ بر انقلاب ضدّ معلم . مرگ بر انقلاب ضدّ کارگر.
    پاسخ:
    خانواده من هم فرهنگی اند اما عاشق انقلابم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی