نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

انگلیس باید بداند

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۴۲ ب.ظ
انگلیس باید بداند اقدام خودجوش دانشجویان( چه غلط چه صحیح)  تنها گوشه از خشم و نفرت ملت ایران نسبت به آنها بود. روباه پیر هنوز باور نکرده است که سالهاست مرده و از کشورگشایی هایی پیشین تنها نفرتی در اذهان عمومی باقی مانده است. به کشور های دیگر هم توصیه می کنم به انگلیس دلنبندند که قطعا امید و چنگ زدن به  طناب پوسیده ی انگلیس نتیجه ای جز سقوط نخواهد داشت. 

انگلیسی که در حل مشکلات مردمش مستاصل مانده، چگونه به خود اجازه می دهد درباره ی ملتی که پله های ترقی را یکی یکی طی می کند، لب بگشاید. روزی نیست که خبری مبنی بر تحقق شعار "ما می توانیم" منتشر نشود. در روز گذشته خبری از برتری قدرت نظامی ایران نسبت به یکی از تکنولوژی های روز آمریکا منتشر شد و همچنان تحلیل‌گران و رسانه های بین‌المللی از توانایی نفوذ ایران در سیستم‌های نظامی و هواپیماهای جاسوسی آمریکا سخن می‌گویند.

حرکت استکبار ستیز دانشجویان قطعا الگویی برای جوانان منطقه خواهد شد. همان طور که استقامت ملت ایران در این 30 سال، الگویی برای کشورهای منطقه بوده که آنها هم به خود جرات رهایی از یوغ کشورهای صهیونیستی را بدهند  و خود مسیر پیشرفت و صلابت را طی نمایند.

 کشورهای منطقه باید بدانند آمریکا، انگلیس و اسراییل این سه ضلع مثلث تروریسم در جهان از آزادی کشورهای منطقه خشمگینند و هر کاری می کنند تا شما نتوانید آزادانه تصمیم بگیرید و دیگر محتاج آنها نباشید، همان طور که نشان دادند از استقلال و پیشرفت ایران خشمگینند و نمونه ی کوچک آن مخالفت با انرژی مسالمت آمیز هسته ایران است.  شما هم به راه خود مطمئن باشید و به خدا ایمان داشته باشید و بدانید استکبار جهانی ساکت نخواهد نشست، همان طور که در این 30 سال از هیچ اقدام تروریستی در قبال ایران اسلامی خودداری نکرده است، از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته تا ترور دانشمندان ایرانی. و ملت مسلمان ایران همه ی این آزمایش ها را با موفقیت گذرانده ایم چرا که در زیر سایه اسلام، هیچ گاه وحدت خود را از دست نداده ایم.

ان شالله به حول و قوه الهی و زیر بیرق اسلام، وحدت می یابیم و از هرگونه نفاق دوری می جوییم چرا که پیکره ی اسلام از خواب بیدار شده است و دشمن خود را که همانh استکبار جهانی است به خوبی شناخته است و نخواهد گذاشت که نفاق فاصله ای بین قلوب مسلمین ایجاد نماید.

مرگ بر انگلیس

  • نیم نگاه

نظرات  (۴)

سلام علیکم
راستش انگلیس خیلی خوب میدونه و تو این مدت هم واسه همین تفرقه مینداخته تا بتونه حکومت کنه........
رفتار دانشجویان هم خیلی درست بود ولی اگه به قول آقا افراط نکنن دیگه حرف ندارن
نمونش شکستن شیشه ها و خرابکاریهایی که اصلا نیازی به انجامش نبود
یاعلی
مرگ بر سه کشور تروریست / آمریکا و اسرائیل و انگلیس
  • خادم الحسین
  • مرگ بر انگل انگلیسی

    جزای خیر شما با خداوند باشد

    وب لاگ ما اماده تبادل لینک با شماست
    با وبتون حال کردم اساسی
    لینک می شوید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی