نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

یک سری آدمها

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۱۲ ق.ظ
دیدی یک سری آدمها کلا قسمت تفریح زندگیشونو تعطیل کردند و فقط مطلب سیاسی و فلسفی از من می خوان.

آقا جان ناراحتی نیا.

البته که بنده هدفی دارم از این نوع نگارش.

ببخشید مخاطبین گرام

  • نیم نگاه

نظرات  (۲)

  • آرش صدیق
  • سلام دوست گرامی : مطلب شما رو خوندم و بسیار لذت بردم. من هم سایتی دارم که ابزار جدید جعبه های صوتی بصورت رایگان به وبلاگها ارائه میده. اگر سری به سایت من بزنید و یکی از این جعبه ها رو در وبلاگ زیباتون قرار بدید , منو خوشحال میکنید. البته اگر تا بحال از این سرویس رایگان استفاده نکرده باشید. اگر هم دیده باشید باز سر بزنید چون جعبه های جدیدی به جعبه های قبلی اضافه شده. در هر حال ممنون از لطفتون. آرش صدیق , مدیر سایت آریاباکس http://www.aryabox.com
    اتفاقا از اون موقع که دیگه سیاسی نمینویسید ما خواننده وبتون شدیم هر چند تو همین متن هاتون هم سیاست ظریفی نهفته است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی