نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

خر خودمه

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۱۴ ق.ظ
غضنفر داشته دستای خرش رو میبریده 

یکی میگه: نکن زبون بسته گناه داره 

میگه: به تو چه؟ 

خر خودمه ، دوست دارم کانگوروش کنم

  • نیم نگاه

نظرات  (۸)

  • آه مجنون بوی لیلا می دهد...
  • مطلب زخم بی بهبود سجادصفار رو بخونید و ایضا مطلب پرنسیپ رو
    چون گفتی نظریادت نره عزیزم
    منم که حساس و پر احساس برات نظر میذارم
    منتظر لطیفه های برتر شما هستیم
    سعی کنید جمله نظر یادت نره عزیزم را اصلاح کنید شاید یه خانم باشم برادر زِشته
    با مزه بود .
    هر هر هر هر بخندم.بیمزه

    جکاتم مثل خودت حال بهم زنن!

    اگه مردی این کامنتوبذار تاهمه بخونن!!!!
    واقعا برات متاسفم.بهنظر من و به نظر خیلی از بچه های دیگه خیلی مغرور شده.دیگه شفاهی سابق نیستی.یه سری به خودت بزن.مسئولیت یه انجمن کوچیک چیزی نیست که بخواهی بخاطرش مغرور بشی.متاسفموکاش ظرفیت این کار رو داشتی بعد مسئولیت قبول می کردی.
    همین که شما ها تو این کامنتاتون هر چی تونستید گفتید بهش ولی کامنتها رو گذاشت تا همه بخونن نشون میده خیلی باظرفیته.
    خدایی شما ها همچین ظرفیتی دارید شک دارم
    آموخته‌ام که خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید.

    پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می‌توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم.

    چارلی چاپلین
    خودمونیم ولی این نظر با اسم مجتبی رو خودت نوشتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی