نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

من آیا زنده ام وقت ظهورت ؟؟؟

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۵۶ ق.ظ
سوالی ساده دارم از حضورت 
من آیا زنده ام وقت ظهورت ؟؟؟
اگر آمدی و من رفته بودم
اسیر سال و ماه و هفته بودم 
دعایم کن دوباره جان بگیرم 
بیایم در رکاب تو بمیرم
  • نیم نگاه

نظرات  (۲)

فروش VPN و SOCKS . ( خداحافظ فیلترینگ )

VPN سرورهای قدرتمند USA و GERMANY .

SOCKS با سرعت بالا .

24 ساعت تست رایگان .

برای اطلاعات بیشتر به ID * SLIM_SHADY_0172 پی ام بدید .

متشکرم
مطالب بسیار تامل برانگیزی داری
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی