نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

نیم نگاه

زیر نظر م.ح.ش

پیوندها

آقای رییس جمهور سلام

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ
پیشنهاد می کنیم از این پس تورم را به جای سالانه و یا ماهانه، روزانه حساب کنید. آقای رییس جمهور نگران نشوید راه حل های دیگری هم دارم که در ادامه به آن می پردازم قبلا از آن اجازه می خواهم کمی از خوابگاه دانشگاه تربیت معلم ( خوارزمی فعلی) برایتان شرح دهم.

سه سال از عمرم را در خوابگاه دانشگاه خوارزمی گذرانده ام. 

سال اول سال خوبی و خوش و خرمی بود و در کل خوش می گذشت. شبها دور هم دلستری، نوشابه ای ، هندوانه ای به هر حال چیزی می زدیم.

سال دوم مصادف با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها شد و ما خوشحال!!! که چرخ های پیشرفت کشور به راه افتاد. همزمان با اجرای طرح، روز به روز بر قیمت ها افزوده می شد اما ما هنوز به عمق فاجعه پی نبرده بودیم و بعضیمان همزمان با گرفتن یارانه از سرپرست خانواده لبخند رضایت را لب خود می نشاندیم. کم کم با موفقیت طرح بر چسب هایی با عنوان این که " لطفا به اتاق وارد نشوید حتی شما دوست عزیز" یا  " اینجا بوفه نیست" بر روی اتاق ها نصب می شد. کم کم بساط رفاقت ها جمع می شد و کسی به کسی تعارف نمی زد و دیگر میهمان معنای خاصی نداشت و داشت یادمان می رفت ما ایرانی معروف به میهمان نوازی هستیم

سال سوم....


  • نیم نگاه

نظرات  (۷)

تقصیر از کسی نیست گله نکن
شرمنده که راحت میگما
تقصیر از خود خرمونه
هر چی بدبختیه از خودمونه
نون نداریم یه دل سیر بخوریم
فکر انرژی هسته ای هستیم عجی حکایتیه حکایت ما ایرانی ها

  • سید ابوالفضل
  • سلام آقا حسین...
    خواهشا یه کم عمیق تر نگاه کن.بابا اصلا هدف این بوده که سر مردم را با این چیزای پیش پا افتاده درگیر کنن که ملت حواسشون نباشه چقدر بدبختن.مردم بعد از این همه بدبختی باید فکر این باشن که نون گیرشون میاد یا نه؟!(امام هنگام ورودش قرار بود همه ی اینا را رایگان کنه!!!)اینا همه سیاسته که گند کاری هاشون را لاپوشونی کنن.اینا خوب بلدن چه طوری ملت را خر کنن که همین جور خفه بمونن و بعد تا ته فشار بدن...!مگه ندیدی چطوری 3000میلیاردا با کار شیث و نصرتی ماست مالی کردن رفت؟!!!پس خواهشا شما هم برای اینکه خودتون را از جرگه ی اونا جدا کنید خاطره ننویسید... .اینا تا همین الان هم مورد تایید شما هستن.(جبهه ی پایداری)
    از همون جمله اولت دروغ میگی! شما کجا سه سال خوابگاهی بودی؟ مگه از ترم پیش اتاق 42 خوابگاه نگرفتی؟؟؟ من حاضر نیستم متنی که با دروغ شروع شده را بخونم حالا شما رو نمی دونم!!!!!!!!!!!!!
  • میم نقطه را
  • شما یه هدفی داشتی از گفتن این حرفا ولی هرکی ماهی خودشو از آب میگیره
  • خورشید عالم تاب
  • ایشالا درست میشه.
    به روزم.
    آشلام
    وب خیلی جالبی داری دوست عزیز به ما هم سر بزن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
    آشلام
    جواب ندادین یعنی چی؟ ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی